מאמרים בתחום רפואת השיניים

מאמרים נוספים

ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה

ישראלים רבים מעוניינים לעבור ציפוי שיניים על מנת להנות משיניים יפות ובריאות יותר, אך לא מעט מהם מעוניינים לעבור ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה שעלולים לפגוע בבריאות השן ולהוביל ללא מעט נזקים. במידה וגם אתם מעוניינים לעבור את ההליך הזה בשלום, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא. אספנו עבורכם את כל המידע שאתם חייבים להכיר בנוגע לציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה.

ציפוי שיניים ללא שיוף

ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה – יש דבר כזה בכלל?

אם בשנים האחרונות ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה היה בגדר פנטזיה ותו לא, בשנים האחרונות הטכנולוגיה מאפשרת לחלום להפוך למציאות. אם בעבר הייתם צריכים לקחת סיכונים מסוימים על מנת להנות משיניים יפות ומושלמות, היום תוכלו לעשות זאת ללא דאגות.

באילו מקרים מומלץ לבצע ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה?

מרבית רופאי השיניים ימליצו למטופלים לבצע ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה במקרה שמצבם הראשוני של השיניים הוא מאתגר, למשל מטופלים שסובלים משיניים רבות שהן סדוקות או שבורות. יתרה מזאת, ציפוי שיניים ללא שיוף או התזה יוכל להתאים במקרה של שיניים שחוקות (כלומר שיניים שנפגעו בצורה משמעותית מחריקת שיניים), או לאנשים אשר רוצים להעלים את הרווח שקיים להם בין השיניים בדרך אסתטית וללא כאבים או סיכונים.

האם כל אחד יכול לעבור טיפול של ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה?

באופן עקרוני, אין מניעה שמטופל מסוים יעבור הליך של ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה, אם כי הדבר לא בהכרח יתאים לכל סוגי הציפויים. ישנם לא מעט ציפויים אשר זקוקים לאחיזה מהותית יותר בשן עצמה על מנת שהם יוכלו להחזיק מעמד לאורך שנים, מה שכן דורש שיוף או השחזה ברמה כזו או אחרת. לכן, מומלץ להתייעץ עם רופא השיניים ולשמוע ממנו על סוג הציפוי וסוג הטיפול שהכי מתאים לכם.

מה הם היתרונות של ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה?

לבחירה בציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה יש מגוון רחב של יתרונות, והראשון שביניהם הוא הנוחות והבריאות שלכם. ציפוי שמותקן על השן ללא מגע בה בתחילת התהליך יבטיח לכם טיפול פחות כואב והרבה פחות נוח. בנוסף, טיפולי ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה מבוצעים במהירות כמעט כפולה מזו של ציפוי שיניים הדורש עבודה על השן עצמה, מה שיאפשר לכם חזרה מהירה לשגרה.

יתרה מזאת, ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה יכול להיות זול בצורה משמעותית מציפוי שיניים רגיל. במקרים של שיניים סדוקות, למשל, סביר להניח שטיפול ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה יהיה זול יותר בעשרות אחוזים בהשוואה לטיפול עם שיוף או השחזה.

מה משפיע על מחיר ציפוי שיניים ללא שיוף או השחזה?

כמו כל הליך רפואי או אסתטי, יש מגוון רחב של פרמטרים אשר משפיעים על מחיר הטיפול שתתבקשו לשלם. ראשית, סוג הציפוי משפיע על המחיר. כיום, רופאי השיניים משתמשים בכשישה סוגים שונים של ציפויים לשיניים, כל אחד מהם בעלי מאפיינים אחרים וכן בעלי תגי מחירים אחרים. עוד לפני שאתם מתחילים את ההליך, מומלץ מאוד להתייעץ עם רופא השיניים שלכם ולהבין מה הוא סוג הציפוי שיתאים לכם ומה היא עלותו הצפויה.

יתרה מזאת, עלות הטיפול מושפעת גם ממצבו הבריאותי של המטופל, חומרי העבודה הנדרשים, ניסיונו של הרופא המטפל, המוניטין של המרפאה בה מתבצע הציפוי ועוד. בכל מקרה שלא יהיה, תמיד יש לקבל הצעת מחיר ראשונית על הטיפול לפני שיוצאים לדרך.